Strona główna > Inne > Noworoczne postanowienia

Noworoczne postanowienia

Cześć Wam,

Niestety, z powodu prawdziwej lawiny pracy od października do grudnia, nie udało się dodać żadnej notki w roku 2011. Szkoda, bo każdy wpis tutaj działa na mnie mobilizująco. Aby ta sytuacja więcej się nie powtórzyła postanowiłem zrobić listę noworocznych postanowień zawodowych.

Oto ta lista:

1. Aktualizacja bloga, bez narzuconego reżimu czasowego (codziennie, co tydzień etc), za to z reżimem ilościowym i jakościowym.

    Myślę, że dodawanie 4-6 postów miesięcznie, odpowiednio wyczerpujących poruszane w nich tematy, będzie dobrym początkiem.

2. Jedna książka techniczna na 2 miesiące.

    W zeszłym roku rozpocząłem czytanie wielu pozycji, ale niewiele udało się doczytać do końca.

3. Jedna książka nie-techniczna na 2 miesiące.

    Ze względu na nowe dla mnie role jakie zaczynam pełnić w projektach, chciałbym się podszkolić z zakresu umiejętności miękkich.

4. Napisanie chociaż jednego kursu/poradnika/szkolenia.

    Jednym z moich celów w przyszłości jest prowadzenie szkoleń. Aby to osiągnąć muszę w końcu spróbować napisać krótki poradnik/tutorial – chociażby o podstawach SQL.

5. Segregowanie dokumentów.

    To pierwszy rok prowadzenia przeze mnie działalności, i czasem zdarza się, że faktury „gubią się”, aby później się znaleźć np w dokumentacji technicznej projektu🙂

6. Poznanie 2 zupełnie nowych dla mnie technologii.

    Bądź niezupełnie nowych, ale takich, które znam na poziomie podstawowym.

7. Zrobienie (w końcu) certyfikatu OCA.

    Planuję od dosyć dawna, ale nie mogę wykonać.

8. Lepsze poznanie Oracle Spatial i Oracle Text.

    Znam w pewnym – niezadowalającym mnie stopniu.

9. Napisanie chociaż jednej aplikacji w Oracle APEX.

    Jeden pomysł chodzi mi już po głowie.

10. Wykonanie próby codziennej pracy (przez np 2 tygodnie) wykorzystując inny OS niż Windows.

11. Regularne poszerzanie wiedzy związanej z działaniem bazy Oracle.

12. Zakończenie (z sukcesem!) obecnych projektów i rozpoczęcie kolejnych.

 

Trzymajcie kciuki!🙂

Pozdrawiam

Kategorie:Inne
  1. 2012/01/03 o 22:32

    Będę trzymał kciuki!

    Dodaję kolejne postanowienie do Twojej listy: w 2012 musimy chociaż raz pójść razem na piwo i pogadać na żywo🙂

    • gdrzymala
      2012/01/03 o 23:23

      Zdecydowanie🙂 Daj znać jak będziesz we Wrocławiu. Ja do Berlina raczej się nie wybieram w najbliższym czasie😉

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

